Adéwalé blev født som slave, men fandt friheden som sørøver om bord på Alliken. Efter 15 år er Adéwalé blevet en trænet lejemorder – og nu har han lidt skibbrud i Saint-Domingue uden våben eller besætning. Han er nødt til at få fat i et skib og samle sin egen besætning for at befri slaverne og hævne sig på deres undertrykkere. Mere end tre timers spilindhold til singleplayer!