Assassin Cl0ckw0rk-pakke
Udvid din Vault-jagende oplevelse med en frisk ny stil! Denne pakke indeholder Aer0dynamic-hovedet og Like Cl0ckw0rk-overfladen til Assassin – find dem i menuen Character customization!