Asics x Naruto Shippuden Special Sneakers
Denne artikel fejrer udgivelsen af sportssko i et samarbejde mellem Asics og Naruto Shippuden. Udskiftningsgenstand: Asics x Naruto Shippuden Special Sportssko *Denne artikel vil kunne downloades indtil d. 9. januar 2025.