Ary and the Secret of Seasons
Tag med på en rejse igennem den storslåede verden, Valdi! Ary and the Secret of Seasons er et prisbelønnet eventyrspil hvori vi følger en ung pige der hedder Aryelle, eller Ary, i hendes rejse igennem den fantastiske verden, Valdi. Ved at blive Vinterens vogter får Ary muligheden for at manipulere årstidene omkring sig. Ary vil lære at kontrollere årstiderne og bruge dem til at besejre fjender, overvinde forhindringer og løse komplekse gåder på hendes eventyr på tværs af Valdi. For længe siden blev Valdi's verden truet af en ond magiker. Efter en stor kamp blev han besejret af den Legendariske kriger og forseglet inde i hvælvingen, fængslet i evighed. For at sikre magikerens fængsel, svor fire store vismænd at holde vagt og beskytte hvælvingen. De dannede den originale Årstidernes vogtere, en hemmelig organisation, der nu er glemt dybt i historierne og legenderne. Efter at en mystisk kraft bringer uordens i Valdis sæsoner, beslutter Ary sig for at hjælpe Årstiderne vogtere og forsøger at finde kilden til kaoset. Ved hjælp af hendes forstand og mod skal Ary overvinde uhyrlige fjender, hemmelige planer og snerpede traditioner for at redde Valdi og skabe balance i verden endnu en gang. Nøglefunktioner - Belønnende udforskning. Ved at udnytte årstidernes kraft kan Ary krydse fejende landskaber på jagt efter nye destinationer og løse fantastiske miljøopgaver for at komme videre. - Fængslende historiefortælling. Ary rekrutteres til at hjælpe Årstidernes vogtere, en gammel organisation fanget af stive traditioner. Mens hun sniger sig gennem ubeskyttede placeringer på tværs af Valdi, vil Ary opdage hemmeligheder og skjulte betydninger bag Årstidernes vogteres. - Dynamiske miljøer. Manipuler verden omkring Ary med hendes miljøkræfter. Spring mellem økosystemer for at bøje verden og årstider efter hendes behov. - Flydende kampscener. Arys færdigheder vil blive prøvet, når hun møder fjender, der ønsker at bremse hendes fremskridt – fra lokale indbyggere til enorme kolosser, vil hun bruge alle de redskaber, hun råder over, til at overvinde monumentale hindringer. - Lokkende 3D-verden. En smuk visuel stil kombineret med et fortryllende lydspor skaber en dvælende atmosfære, der helt sikkert bliver en mindeværdig gameplay-oplevelse.