Artists of the World Bundle
Artifex Mundi betyder “Verdens kunstner”, og vi gør vores bedste hver dag for at leve op til det navn. Denne pakke indeholder otte af de bedste af vores eventyrspil til at komme i gang med Hidden Object Puzzle Adventure-genrespil. Få otte meget fordybende eventyrspil i en fantastisk pakke, og dyk derefter ned i en verden af gåder og efterforskninger. Irony Curtain: From Matryoshka with Love Irony Curtain: From Matryoshka with Love er et satirisk peg-og-klik-spil, der er inspireret af de klassiske adventurespil. Spillet smugler dig ud af din komfortzone og kaster dig lige lukt ind i et spiondrama under den kolde krig ... hvor et endnu større magtspil er i gang. Endless Fables 3: Dark Moor Stå ansigt til ansigt overfor en uhyggelig legende i Skotland! Ghost Files 2: Memory of a Crime Sæt en stopper for en række forfærdelige forbrydelser! The Secret Order 7: Shadow Breach Hemmeligheder, der er skjult inde i et gammel artefakt, har sat sine kløer på virkelighedens kant. Scarlett Mysteries: Cursed Child Oplev en interaktiv gotisk gyserroman! Queen's Quest 4: Sacred Truce Skab fred i de fem kongerigers verden! Queen's Quest 3: The End of Dawn Bliv en ægte alkymist! Noir Chronicles: City of Crimes Indtag rollen som Alfred Fox, en privatdetektiv med talent for at komme i knibe, og undersøg truslen mod din gamle flamme, Barbara Le Purr.