ARMORED CORE VI FIRES OF RUBICON kombinerer FromSoftwares mangeårige ekspertise inden for mech-spil med deres kendetegnende actiongameplay. Spillet føjer en helt ny actionoplevelse til serien. Dynamiske kampe i flere retninger Spillere styrer deres mech i hurtige kampe i flere retninger, hvor de udnytter de kæmpestore arenaer og deres mechs mobilitet på land og i luften for at sikre sejren. Tilpassede dele til individuelle spillestile Tilpas Armored Core-dele, så de passer til et bredt udvalg af spillestile. Vælg forskellige dele, så de ikke kun ændrer din mechs angreb, men også direkte påvirker dens bevægelse og kampstil. På den måde kan du løse hver mission med en unik mech-strategi. Spændende bosskampe Gør brug af et bredt udvalg af offensive og defensive taktikker på klos hold og på lang afstand for at overvinde mægtige modstanderbosser.