Armello - Vildnissets Sanger Sana Helteudseende
Bjørneklanens sangere kommunikerer direkte med Vildnisset, og vildnisset synger i dem. Sådan er Sanas sang. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender!