Armello - Skjoldfurien Magna Helteudseende
Nogle krigere bliver legender, der stiger langt over deres rang. Der findes kun én Skjoldfurie, Magna. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender! Bemærk: Dette materiale kræver spilpakken Armello - Tronranernes Heltepakke.