Armello - Nattens Søster Zosha Helteudseende
Nattens Moder tager sig af sine børn, især hendes mest dødbringende fløjlsklædte hånd. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender!