Armello - Mercurio med Overskægget Helteudseende
Alle snu rotter har brug for en solid dækidentitet, og den perfekte forklædning begynder med et godt overskæg. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender!