Armello - Hakonsvogter Thane Helteudseende
Thane Greymane, Hakonsbanes bærer, skyr ikke bort fra kamp, især ikke i sin hellige ceremonielle rustning. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender!