Armello - Fjernskueren Amber Helteudseende
Mange taler om Fjernskueren, men få har set hende vandre i dybet af Armellos ældgamle ruiner hinsides sletterne. Helteudseender er komplette opgraderinger af udseendet af individuelle Armello-helte! Bliv misundt af dine frænder og fjender!