Arise: A simple story
Arise er en rejse gennem to menneskers bittersøde liv, hvor minder bliver levende, og tiden bøjer sig efter din vilje. DIT EVENTYR OM KÆRLIGHED OG TAB Kast dig ud på en følelsesmæssig rutsjebanetur gennem mindernes skiftende frodige landskab, fyldt med følelser om kærlighed og tab. DU STYRER TIDEN Du styrer tidens gang og kan ændre dine omgivelser sekund for sekund eller hen over hele årstider. INSPIRERET GRAFISK STIL Træd ind i en vidunderlig verden fuld af minder og følelser, vækket til live af de talentfulde kunstnere fra Piccolo Studio. SPIL SAMMEN Invitér en spiller til at hjælpe dig med at styre tiden, så I kan opleve rejsen sammen.