Årets Spil
Gå ikke glip af det bedst sælgende Halo-spil nogensinde* med Halo 4 – Årets Spil-udgave, som er spækket med timevis af nyt indhold, deriblandt den helt nye Halo 4-mesterpakke og War Games-banen Pass til en helt fantastisk pris. Derudover får du også en helt ny Master Chief-kappe til din avatar, som er inspireret af Halo til Xbox One – en ud af over 15 bonusgenstande til spillet og din avatar.(*MS-interne USA-salgsdata, 31/7/13)