Are You Smarter than a 5th Grader? - Extra Credit
Så du tror, du er klogere end en fra 5. klasse? Tja, hvad med at vi sender dig tilbage på skolen for at få noget "Extra Credit" så? Stå over for nye udfordringer i dette hjernevridende og pædagogisk udfordrende DLC med over 3500 spørgsmål, der sætter prikken over i'et på "Are You Smarter than a 5th Grader".