Arcade Paradise - Vostok Inc. Pinball
Kan du lide Moolah? NU kan din Arcade lave endnu MERE MOOLAH! med VOSTOK INC PINBALL! Fejr rumkapitalisme med den seneste DLC-udvidelse til Arcade Paradise, der giver dig mulighed for at opfylde dine drømme om at være flippertroldmand med vippefunktioner og missioner, der er designet til at teste dine reflekser til det yderste! Baseret på kulthittet twin-stick shooter med samme navn! Test dine skudfærdigheder med et væld af missioner og funktioner for at øge dine multiplikatorer og ramme multikuglen for at få MAXIMUM MOOLAH! Inkluderer: – Flere kameravinkler – Kickback-funktion – Kuglegemmende mål – UFO-destruktion for at få ekstra bolde! – Forskellige multiplikatorer – MULTIKUGLE! – Og mere! Hvis det skulle blive nødvendigt, kan du altid vippe bordet forsigtigt en gang (eller 3 ...) Vostok Inc. Pinball indeholder også nye mål i spillet og globale online-leaderboards!