Arcade Paradise - Kung Fury: Street Rage
Bliv blæst ind i en anden dimension, når du oplever KUNG FURYs vilde morskab: STREET RAGE – fra udviklerne »HelloThereGames« skabere af den kritikerroste AVICII Invector. Kung Fury: Street Rage er det allerførste licenseret spil til rådighed som et kabinet inde i spillet sammen med 35+ andre spil inden for Arcade Paradise, og du kan spille LIGE NU, opdateret med online leader boards til at konkurrere mod andre arkade ejere, og opgaver / mål at opnå inden for Arcade Paradise økonomi! Om Kung Fury: Street Rage Det er 1985 og volden raser på gaderne i Miami, det vil tage den hårdeste betjent, med kampsports erfaring og 3 stenhårde håndhævere fra gennem al tid OG rum til at rense dem! Vælg din kriger Vælg mellem 4 karaktere – hver med deres egne evner, spillestile og udholdenhed, og begynd at ryde op i gaderne for at få så høj en score som muligt! – Kung Fury: En cool slagsbror med evnen til at bruge sit stød slag på sine fjender og med en gennemsnitlig livspoint – Hackerman: En glaskanon kombination af sci-fi trolddom og høj APM krævende handling! – Barbarianna: Stil de rigtige spørgsmål for at oplade din frygtløse skydekraft med en minigun – men hold øje med dit livspoint! – Triceracop: Udryddelse? Ikke på hans vagt. Det er en dinosaur med en pistol, MANGE pistoler! Og masser af liv! Kæmp mod bølger af fjender Brug intens to knaps arkade handling for en ØDELÆGGENDE knogle knasende effekt, let at lærer – svært at mestre eftersom bølgerne kommer hurtigere og mere forskelligartet! Gå tilbage til 80'erne Autentisk retro-arkade spiloplevelse og VHS retro æstetik – og et synth lydspor perfekt at smadre til, leveret af svenske powerhouse elektro sensationer Mitch Murder og Joel Eriksson. Bring raseriet til din Arkade! Skru op for varmen med KUNG FURY: STREET RAGE – tilgængelig som dette fede nye kabinet i Arcade Paradise DLC, med nye mål, opgaver og leader boards!