Arcade Paradise - CyberDance EuroMix DLC
Hvis dit navn ikke er med, kommer du ikke ind. Til dit held er det med! CyberDance EuroMix er den rave-fokuserede efterfølger til Arcade Paradises kæmpe dansesensationshit, CyberDance - med forbedret grafik og næstegenerations bredskærmsteknologi. Vælg en melodi, og koordiner derefter dine bevægelser til at følge beatet. Jo tættere du trykker i takt med beatet, desto flere point får du! Forbered dig på at danse til du segner. Til én eller to spillere.