ARCADE GAME SERIES: DIG DUG
Nu kommer Dig Dug, der oprindeligt dukkede op i arkadehaller verden over i 1982, endelig til PS4! Grav op, ned, til venstre og til højre gennem jorden. Pust fjender op og knald dem med din harpun, eller mas dem med en stor sten. Scor bunkevis af point ved at lokke fjender ind i tunneler og knuse flere på én gang. Besejr alle fjenderne på skærmen for at gå videre til næste bane! Udfør en bred vifte af manøvrer fra stennedkastning til "oppust-og-vent" ved hjælp af blot fire retningstaster og en enkelt knap! Det originale og uovertrufne "undergrundshit"! Med nuttet pixelkunst, klare farver, rytmiske beats og særegne special effects er spillet et overflødighedshorn af smukke detaljer. Den seneste portering indeholder scanlinje- og lydindstillinger samt muligheden for at skifte mellem den gamle og den nye version – perfekt for glade gravere! Nyd mesterværket som ivrige fans flokkes til for at spille!