Aquarium Land: Baby Seal
Med denne DLC låser du op for: - din egen sæl, som følger dig overalt! - aktiv bonus, der øger hastigheden, hvormed du fanger fisk i havet - hemmelige fisk, du kan fodre for at optjene beauty cup-point - ny dekoration til fiskebowlen - 100 ædelstene Hav det sjovt med dit nye kæledyr, pas på dine nye fisk, indret akvariet, brug dine ædelstene på forskellige opgraderinger, og nyd bonussen!