Apocalipsis: The Tree of the Knowledge of Good and Evil
I Apocalipsis spiller du som Harry, for hvem hans mistede elskede var slutningen på hans verden. Nu må han vove sig ud i de mærkelige, uvelkomne og hjemsøgte lande for at få hende tilbage. På sin rejse vil han møde fantastiske væsener, lige fra visionerne fra de 15. og 16.-århundrere kunstnere som Hans Holbein eller Albrecht Dürer. I Apocalipsis begynder de statiske træsnit fra gamle liv at leve deres eget liv, de danner en helt ny verden inspireret af Åbenbaringsbogen og æstetikken i Danse Macabre - en verden fyldt med frygt, død og sygdom. Alligevel er der stadig et rum for ægte kærlighed i disse ulydige lande... Apocalipsis er også den første optræden af det bedst sælgende black metal-band, Behemoth i en verden af videospil. Med Behemoths musik skjult i gameplay og Nergal (bandets leder) som fortæller, er det en helvede oplevelse!