Apex Predator Pre-Order-pakke
Indeholder "Apex Predator"-kostumet, der reducerer skade fra dyr, "Venom Hand Cannon", der har utrolig slagkraft, når den er fuldt opgraderet, samt det sjældne "Holy Fire"-foliekort, der får fjenderne til at bryde i brand, når de bliver dræbt med nærkampsangreb.