Pynt din by til enhver lejlighed med “Seasonal Decorations Pack”, der indeholder 24 nye ornamenter med temaer fra de fire årstider: - Seks forårsornamenter, der fejrer blomster- og kærlighedsårstiden. - Seks sommerornamenter, der inviterer dine indbyggere til en traditionel vinfestival. - Seks efterårsornamenter, som du kan bruge til at markere den uhyggelige årstid med græskar og et bål. - Seks vinterornamenter, der giver dine indbyggere mulighed for at deltage i traditionelle aktiviteter som skøjteløb.