Velkommen til starten på den industrielle tidsalder i dette bybygger-strategispil i realtid. Oplev en af de mest spændende og omskiftelige perioder nogensinde, mens du opdager nye teknologier, regioner og samfund, følger din egen strategi og bygger en ny verden efter dit design. Spil alene eller online for at spille PvP eller samarbejdsspil: Det er op til dig, hvordan du vil blive husket. EN NY ÆRA BEGYNDER: Vis, hvad du kan ved at bygge enorme byer, planlægge logistiske netværk, kolonisere frugtbare, nye kontinenter, sende ekspeditioner ud over hele verden og dominere modstandere med diplomati, handel eller krig. SKAB DIT EGET IMPERIE ved at bygge store metropoler, vedligeholde en blomstrende økonomi og beskytte dine opfindelser mod andre. Hvis dine byer skal opleve fremgang, må du lære at tilpasse dig enhver situation, der måtte opstå. EN UNIK BYBYGGER-OPLEVELSE: Indeholder en historiebaseret kampagne, skræddersyet sandkasseindhold og en multiplayeroplevelse. NYE MULIGHEDER TIL EN NY ÆRA ved at søge hæder og ære på ekspeditioner rundt i hele verden samt en ny arbejdsstyrkefunktion, der vil gøre fabriksadministrationen mere krævende og realistisk end nogensinde før. FORSKELLIGE MÅDER AT SPILLE PÅ: Du bestemmer, hvilket spil du ønsker! Tag udfordringen op med et udvalg af AI-figurer, eller hold fokus på at bygge og udsmykke et gigantisk imperium.