Det kosmetiske indhold i City Lights-pakken består af 21 nye ornamenter, som du kan bruge til at udsmykke dine industribyer og gøre rivalerne grønne af misundelse. - Inkluderer gadelamper med flere funktioner, som giver dig fuld kontrol over, hvilke dele af din by, som du vil oplyse om natten. Placér dem fritstående, eller forbind dem med nye flotte hegn. - Glæd dine indbyggere med et nyt monument midt i byen: en flot sø med svanebåde! - Gør børn i alle aldre glade med to nye legepladser. - Et udvalg af nye salgsboder og -borde sikrer, at du kan opbygge en madfestival lige efter dine egne ønsker.