Animal Doctor
Gør dine drømme til virkelighed med Animal Doctor! Vil du bruge dit liv på at tage dig af dyr? Med Animal Doctor er du omgivet af dyrevenner og kæledyr. Pas på store og små skabninger, mens du er i lære som praktikant hos en dyrlæge! Behandl og hjælp til med at få vidunderlige kæledyr, husdyr og arbejdsdyr raske igen.