Andersine- og Absolem-kostumer til Disney Universe
Andersine-kostume – Klæd dig ud et klassisk og muntert Andersine-kostume. Absolem-kostume – Klæd dig ud som den kloge kålorm Absolem fra Tim Burtons Alice i Eventyrland. Indeholder opgraderingsredskab for kostume.