American Fugitive
American Fugitive er et moderne bud på et klassisk sandkasse-actionspil i 3D. Få en helt ny enkeltspiller-oplevelse i en åben verden set fra fugleperspektiv. Velkommen til Redrock County, en søvnig amerikansk by med en hidsig kriminel underverden. Du er Will Riley. Ikke et af guds bedste børn, men heller ikke en morder. Alligevel sidder du inde, anklaget for et koldblodigt mord på din egen far. Du bryder ud af fængslet, fast besluttet på at finde din fars morder - du er en mand drevet af sorg og et brændende ønske om hævn. På den anden side af tremmerne må du skjule dig blandt byens folk for at undgå politiet. Skab kontakt til den kriminelle underverden, og forudsig politiets klapjagt. American Fugitive foregår i de amerikanske sydstater i 1980'erne og hylder de klassiske film og spil fra forgangne tider. Du er i et kapløb mod tiden, hvor RETFÆRDIGHED IKKE ALTID ER LOVLIGT.