Alone in the Dark - Derceto 1992 Costume Pack
Rejs til fortiden sammen med Edward Carnby og Emily Hartwood, der bliver spillet af stjernerne David Harbour (Stranger Things) og Jodie Comer (Killing Eve). Du kan skifte løbende mellem deres utroligt detaljerede moderne looks og klassiske lavpologynmodeller, hvilket giver et herligt twist på dit eventyr og lader dig fejre dengang, hvor det hele begyndte.