Alliancens håb
Tilføjelse til Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, som indeholder 1x særlig HQ-statue Tjek alle beskrivelser en ekstra gang, før du køber. Denne pakke inkluderer følgende: 1x særlig HQ-statue - (Nowa Haniwa) *Bemærk, at denne samling er inkluderet i Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes - Digital Deluxe Edition *Sørg for, at du ikke køber flere gange ved et uheld.