All You Can Eat Add-on Pack
Et sæt add-ons til røverpris. Denne pakke indeholder fire baner (Mountain, Big Eater, Championship III og Highway II), tre skins (Dig Dug, Rally-X og Pac is Back), og baggrundsmusiktemaer (Pac Steps og Re-Entrance). Man kan også købe disse add-ons separat.