Alien: Isolation Last Survivor-bonusindhold
Som Ellen Ripley er det op til dig at gennemføre den sidste mission om bord på Nostromo. Resten af besætningen er døde. I en desperat kamp for at overleve må du indstille skibets selvdestruktion og nå frem til redningskapslen. Alien: Isolation er en overlevelsesgyser i førstepersonsperspektiv, som genskaber frygten og spændingen fra Ridley Scotts klassiker fra 1979. Spillerne befinder sig i en atmosfære af konstant skræk og dødsensfare, mens et uforudsigeligt, skånselsløst rumvæsen jagter og dræber i skyggernes mørke. Du er uforberedt og sårbar, så du må lede efter ressourcer, improvisere løsninger og være snarrådig, ikke bare for at gennemføre din mission, men simpelthen for at overleve.