Alex Kidd in Miracle World DX
Den legendariske Alex Kidd vender tilbage i Alex Kidd in Miracle World DX! Den ikoniske Alex Kidd er her igen!Spring direkte tilbage i Miracle World og oplev den, som du aldrig har set den før. Komplet med ny HD-grafik, spilforbedringer og animationer, genopdag alle banerne fra det originale spil samt helt nye baner, der udvider myten og historien om Alex Kidd. Tilintetgør den onde Janken the Great og red indbyggerne i Radaxian én gang for alle!Verden har brug for en helt - hvad venter du på? Genoplev legendariske sten-saks-papir-kampe med Boss Rush-tilstand! Gør dig klar til nonstop boss-action i Boss Rush-tilstand! Udfordr den legendariske Gooseka, Chokkina, Parplin og Janken the Great i en nonstop boss-kamp! Tag direkte ind i klassikeren med Retro-tilstand! Spring direkte ind i 8-bit-nostalgi med Retro-tilstand. Du kan når som helst i spillet skifte mellem den forbedrede grafik og en genskabelse af den originale tegnestil!