Alba: A Wildlife Adventure
Fra det BAFTA-prisvindende studie bag Monument Valley og Assemble with Care kommer der noget helt nyt! Følg med Alba, når hun besøger sine bedsteforældre på en middelhavsø. Hun er klar til en fredelig sommer med udforskning af dyrelivet sammen med sin veninde Ines, men da hun ser et dyr i nød, indser hun, at hun må gøre noget ved det! Det er et sandt middelhavsparadis, hvis man lukker øjnene for affaldet! En hel ø er klar til at blive udforsket, fra idylliske strande til den gamle borg, der skuer ud over byen. Med Ines og din bedstefar - som er en sand fuglenørd - ved din side kan du starte en bevægelse om at redde øen. Og efter det, så måske verden. Hvad du kan forvente: - Fantastisk musik. Vi har arbejdet sammen med Lorena Alvarez for at lave et soundtrack, som er lige dele spansk og fantastisk - Dette er en Chillectathon. Tiden på øen er din egen, så du kan opleve eventyret i dit eget tempo. Ingen grund til at skynde sig - Et sted, hvor du gerne vil være. Vi har baseret den på vores barndoms somre og, ja, vi vil gerne kunne gå tilbage. Øen her er det næstbedste - Det er helt ærligt et dejligt spil, hvor man farer rundt og gør gode gerninger Funktioner: - Håndtegnede billeder. Der er kræset for hvert lille hjørne af øen med fine detaljer. Det tog os en del tid at tegne dem - Følg med Alba og Ines, når de danner AIWRL (det slår knuder på tungen, ikke?), en organisation, som kan redde øen - Du skal samle en flok frivillige, og byen er fuld af gode folk. Hjælp dem, og inspirér dem til at deltage - Der er dyr alle vegne, kan du finde alle arterne?