Agents of Mayhem - Lazarus Agent Pack
Kampen har udviklet sig. Et eksperimentelt serum har forsvandlet Lazarus til en dødbringende blanding af en kvinde og en maskine. Hun er evolutionens fortrop, og hun er klar til at udfordre alt og alle, der kommer hende på tværs. Tilgængelig 30 dage efter udgivelsen.