Age of Wonders Planetfall: Premium Edition er den komplette Planetfall-oplevelse og omfatter Deluxe Edition Content og Season Pass, som giver spillere adgang til tre kommende udvidelser og en øjeblikkelig belønning. Star Union: Engang var det et enormt imperium, der forbandt tusindvis af verdner, men dets folk er blevet efterladt isoleret og strandet efter The Collapse. Flere hundrede år senere har adskillelsen forvandlet søskende til forskellige racer - uafhængige fraktioner, der tager ud for at genopbygge verden i deres billede. Træd ud af en alder af kosmisk mørke efter et galaktisk imperiums fald for at bygge en ny fremtid for dit folk. Age of Wonders: Planetfall er det seneste strategispil fra Triumph Studios. Opbyg dit imperium med en af seks unikke fraktioner: fra det militante Vanguard til dinosaurrytterne fra Amazons og Assemblys cyborg-zombier. Brug din forstand i kombination med dine militære og diplomatiske evner for at gennemføre hver fraktions missioner. Udforsk planeternes ruiner og mød andre overlevende, mens du optrævler historien om en knust civilisation. Find din vej til utopia ved at kæmpe, bygge, forhandle og udvikle teknologi i en dyb single player-kampagne, på tilfældige kort og mod venner i multiplayer. Hovedfunktioner Taktisk turbaseret sci-fi-kamphandling - Perfektionér din kampstrategi i intense turbaserede kampe, der byder på et stort udvalg af fraktioner, enheder, der kan tilpasses, og omgivelser, der kan ødelægges. Opdag en rig science fiction-verden - Hvilke hemmeligheder kommer for dagens lys, når historien om det faldne galaktiske imperium afdækkes? Lær om Star Unions skæbne ved at udforske frodige landskaber, vilde ødemarker og overgroede megabyer. Mød rivaliserende fraktioner og opdag de skjulte teknologier, der ligger gemte og glemte på forladte steder. Opbyg et planetarisk imperium - Skab fremtiden for din koloni med en blanding af teknologiske nybrud og social udvikling. Vil du skabe et økologisk paradis eller perfekt, militær orden. Flere veje til sejr - Opnå dine slutmål gennem erobring, diplomati eller dommedagsteknologi. En række spiltilstande - Kombinationen af en dyb, historiedrevet single player-kampagne og tilfældigt genererede kort giver uendelige muligheder for spille igen og igen. Prøv en ny spilstil i skirmish, og spil multiplayer på din egen måde - online, hotseat og asynkront!