Opgrader til Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition, der omfatter basisspillet og Deluxe Edition Content. Deluxe Edition Content omfatter: Eksklusivt Jack Gelder Avatar-kostume Bravado Bundle Cosmetic Pack Intet siger "Vi er her for at genopbygge samfundet i vores billede" som en super boss-bandana. Spacerpunk Cosmetic Pack Din stil følger ikke reglerne fra et falleret galaktisk samfund! Infested Worlds Scenario Planet Overlev i en verden, der er blevet erobret af fremmed fauna og flora og domineret af Kir'ko-fraktioner!