Age of Water - Silver Edition Pack
Indeholder spilvaluta (1000 korkpropper og 100.000 medaljoner). Korkpropper vil være nyttige, når du skal købe ressourcer i spillet fra forhandlere og reparere dit skib for at komme hurtigere frem i spillet, hvor medaljoner kan bruges til at købe dekorationer. Bemærk, at der ikke er mikrotransaktioner i spillet, og at begge valutaer kan optjenes via gameplay. Erstatter fire almindelige standardbåde med opgraderede både fra Barracuda-holdet. - 1000 korkpropper - 100.000 medaljoner (oven i 20.000 medaljoner fra standardudgaven) - Start med "piratbåd" (i stedet for "gummibåd") - Du får en bedre "dory"-båd i prologen, når du har fuldført missionen "Ny båd" - Større og mere robust båd ("skadi-båd" eller "sofiya-langbåd") gives ved afslutning af skibsbyggermissionen "Vi har brug for en større båd" (i stedet for "njord-båd" eller "sonja-langbåd"). Bemærk! Disse ekstra både ("dory", "skadi-båd", "sofiya-langbåd") kan bygges på basen.