Age of Empires III: Definitive Edition - USA + Mexico-dobbeltpakke
Oplev det historiske Nordamerika med Mexico- og USA-civilisationerne i Age of Empires III: Definitive Edition. Denne pakke giver dig både Mexico- og USA-civilisationerne og en bred vifte af nyt indhold. Med begge civilisationer kan du låse op for nye opdagelsesrejsende og 2 hovedstæder, 17 enheder og 4 unikke bygninger. Pakken giver dig også to nye slag: ‘Grito de Dolores’ Historical Battle og ‘The Burning of the USS Philadelphia’ Historical Battle. Derudover giver begge civilisationer en ny Age up-mekanik, der giver mulighed for at fremskynde civilisationens udvikling ved at vælge mellem forskellige stater, der giver særlige forsendelseskort og bonusser, som passer til alle strategier. BONUS: Hvis du ejer både Mexico-civilisationen og USA-civilisationen, kan du låse op for The Battle of Queenston Heights Historical Battle i spillet.