Age of Empires III: Definitive Edition - Mexico Civilization
Dette indhold giver dig mexicanerne som en civilisation, der kan spilles i Age of Empires III: Definitive Edition for allerførste gang. Den mexicanske civilisation kommer med en bred vifte af nyt indhold, som blandt andet: to nye opdagelsesrejsende, en unik revolutionsmekanik, 8 enheder, 2 bygninger og en ny hovedstad med specifikke mexicanske forsendelseskort samt det helt nye Historical Battle 'Grito de Dolores'. Derudover giver den mexicanske Age up-mekanik mulighed for at fremskynde civilisationens udvikling ved at vælge mellem forskellige stater, der giver særlige forsendelseskort og bonusser, som passer til alle strategier. The Grito de Dolores Historical Battle – Mens Bourbon-reformerne gav den spanske elite mere magt og indskrænkede kirkens indflydelse, voksede hadet blandt Mexicos lokalbefolkning. Da nyheden om Napoleon Bonapartes erobring af Spanien nåede de amerikanske kyster, antændte en katolsk præsts ord revolutionen. BONUS: Hvis du ejer både Mexico-civilisationen og USA-civilisationen, kan du låse op for The Battle of Queenston Heights Historical Battle i spillet.