Agatha Christie - Hercule Poirot: The First Cases
Se den legendariske detektiv Hercule Poirots tidligste sager. I sine tidlige år som detektiv blev Hercule Poirot inviteret til en reception hos den indflydelsesrige Van den Bosch-familie, hvor datters forlovelse skulle offentliggøres. Men da en snestorm rammer byen og tvinger gæsterne til at blive på herresædet, stiger spændingerne blandt dem. Den lykkelige begivenhed overskygges snart af et mord på en af gæsterne ... Poirot, der er på det rette sted på det rette tidspunkt, begynder straks at efterforske. Hvilke begravede hemmeligheder og dødsensfarlige rivaliseringer vil han afsløre?