Lederen af Mogul Embassy Swerve Strickland slutter sig til ensemblet i AEW: Fight Forever! Swerve sætter Sæson 3 i gang med det helt nye dag og aften-strandbasekort PLUS to nye tilpasningsmuligheder til kostumer. Dette indhold er del af Sæsonpas 3, som inkluderer: 3 talenter mere til ensemblet, et nyt dag og aften-strandkort, 33 helt nye teknikker, 42 nye skin- og kostumevalgmuligheder samt 11 nye musiknumre.