Den tidligere Women's World Champion og engelske wrestlinglegende Jamie Hayter er nu en del af ensemblet i AEW: Fight Forever! DLC'en Hayter's Gunna Game indeholder 5 nye luksusmusiknumre! Dette indhold er del af Sæsonpas 3, som inkluderer: 3 talenter mere til ensemblet, et nyt dag og aften-strandkort, 33 helt nye teknikker, 42 nye skin- og kostumevalgmuligheder samt 11 nye musiknumre.