Stjernen fra All Elite Wrestling og Ring of Honor, Claudio Castagnoli, slutter sig til ensemblet i AEW: Fight Forever med sin berømte European Uppercut. DLC'en Giant Swing in the Ring indeholder også 30 valgmuligheder til nyt skin såvel som en alternativ version af Claudios entrémusik. Dette indhold er del af Sæsonpas 3, som inkluderer: 3 talenter mere til ensemblet, et nyt dag og aften-strandkort, 33 helt nye teknikker, 42 nye skin- og kostumevalgmuligheder samt 11 nye musiknumre.