AeternoBlade
Den hævngerrige Freyja rejser rundt i Awelsia med det ukendte våben 'AeternoBlade'. Freyja ønsker at hævne sig på Beladim, Tågens Herre, som ødelagde hendes by Ridgerode og dræbte hendes stamme. Hun får hjælp fra Vernia, som er lige så mægtig som Beladim. Vernia lærte Freyja at bruge det mægtige 'AeternoBlade'. Freyja er nødt til at rejse ind i mange forskellige verdener for at finde ud af, hvordan man udsletter Beladim. Hvad er AeternoBlade? Kan Freyja hævne sig på Beladim? Løs en bunke af mysterier sammen på hendes eventyr!