Aery - Path of Corruption
Verden er smukt stor og abstrakt og repræsenterer generelt alle de tanker, som hovedpersonen har om sin fremtid. Hver bane repræsenterer en forskellig vej, som hovedpersonen kan tage. Opdag de forskellige veje, find deres mulige udfald og find en god fremtid for din nye ven. I verden repræsenterer hvert niveau en anden vej, som hovedpersonen kan gå, og din opgave er at finde de forskellige veje, finde deres mulige udfald og hjælpe med at finde en god fremtid for den ukendte hovedperson. I denne fantasiverden skal du finde en vis mængde hukommelsessplinter for at komme videre i historien og låse op for flere mulige veje ind i fremtiden. Når du har fundet alle hukommelsessplinterne, er du fri til at udforske de næste veje.