Aery - Ancient Empires
I Aery - Ancient Empires spiller du som en lille fuglelignende ånd, der ser gamle civilisationer udvikle sig. Du vil opdage ukendte, gigantiske og smukke miljøer. Du vil opdage ukendte, gigantiske og smukke miljøer, og du vil kunne nyde følelsen af at flyve, mens du udforsker en hel verden fyldt med skønhed og små hemmeligheder. I hvert område af verden skal du finde en vis mængde hukommelsesskår for at huske den vej, der fører til din destination og komme videre med historien. Når du har fundet alle hukommelsesskårene, er du fri til at udforske det næste område.