AER - Memories of Old
De gamle guder er for længst glemt efter hændelserne, som knuste verden. De sidste levn fra den tid er fragmenter af øer på himlen. Denne mystiske verden af endeløse himler, farverige øer og gamle ruiner er i fare for at falde ned i mørket. Som en af de sidste hamskifterne er du sendt på en pilgrimsfærd til Gudernes land. Afslør hemmelighederne, som vil hjælpe dig med at redde selve virkeligheden.