Ædelstenspakke 1420
Indeholder 1420 ædelsten (165 af dem er bonusædelsten), der kan bruges i "Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL". Ædelsten er en spilvaluta, der kan bruges i Shoppen til at købe kortpakker og tilbehør.