Adventures of Chris
Begiv dig ud på et globalt eventyr i dette 90'er-inspirerde adventure-platformspil. Hjælp en buttet, undertippet knægt med skøre superkræfter med at kæmpe mod bizarre slyngler, låse op for og tilpasse særlige bevægelser og formularer samt at redde verden! Jeg hedder Chris, og jeg glæder mig sådan til at fortælle dig om mit spil! Det er et 90'er-inspiret adventure-platformspil, der handler om de helt almindelige eventyr, jeg drog ud på, da jeg var en buttet knægt tilbage i 1995, hvor jeg rejste verden rundt, lærte nyttige færdigheder og naturligvis blev kidnappet og lavet om til en ballon af nogle tegneserieslyngler. Heldigvis slap jeg væk og lærte at bruge min transformation som en slags superkraft. Jeg lærte alle mulige seje ting – eksempelvis hvordan man kaster ildkugler og lyn, hvordan man hopper omkring som en basketball og flyver som en raket omkring jorden. Det er noget af en historie ... synes jeg. Jeg håber virkelig, at du vil synes om spillet – det var rigtig sjovt for mig at lave det! – Opdag en dyster historie i et ejendommeligt, tegneserieagtigt univers. – Udforsk 9 lokationer rundtomkring i verden i den rækkefølge, du selv vælger, plus De Forsvundne Balloners Kongerige og meget mere! – Byg Chris op fra at være en svag dreng til at blive den ultimative helt ved at opgradere ham med unikke særlige bevægelser og færdigheder, som du kan tilpasse din stil. – Lær (eller køb) til stadighed stærkere formularer og teknikker. – Kæmp mod bizarre slyngler fra hele verden, herunder samuraikatte, cyborg-pingviner og klynkende vampyrer. – Svæv eller fald gennem unikke platformudfordringer. – To ekstra fulde spiltilstande, herunder bonusindhold – en sværere og sjovere Ond tilstand og kommentarspor med udviklerne. – Forskelligt indhold, der kan låses op og diverse hemmeligheder at opdage, herunder en baggrundshistorie, der går i dybden. – Forskellige sværhedsgrader, herunder ""Legende let"" til spillere, der foretrækker aldrig at dø, og ""Svært uden årsag"" til skøre spillere. – Le højlydt med et spil, der virkelig får gang i lattermusklerne.